چاپ
ارسال به دوست

خدمت رساني مطلوب به ارباب رجوع هدف دامپزشكي مازندران

بمنظور اجراي طرح تكريم ارباب رجوع مدير كل دامپزشكي استان در جمع مراجعه كنندگان دامپزشكي استان حضور پيدا كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان مازندران، دكتر سيد حسين رضواني بمناسبت گراميداشت دهه فجر و اجراي طرح تكريم ارباب رجوع  در جمع مراجعه كنندگان اداره كل دامپزشكي استان مازندران كه در ادارات ستادي جهت پيگيري امورات مراجعه كرده بودند بصورت سر زده حضور پيدا كرد و از نزديك با چند تن از آنان گفتگو كرد.

در اين گفتگو رضواني با اشاره به هدف خدمت رساني دامپزشكي مازندران به بهره برداران و مراجعه كنندگان گفت، با پيگيري هاي انجام شده و تلاش فراوان سعي نموديم مكاني درخور شايسته براي مراجعه كنندگان بمنظور پيگيري امورات اداري فراهم سازيم تا ارباب رجوع در محلي مناسب پيگير مكاتبات و درخواستهاي خود باشد.

وي با اشاره به اينكه ميزان رضايتمندي مردم بيان كننده موفقيت دولتمردان است، اضافه كرد: در حال حاضر با توجه به ساخت و بهره برداري از ساختمان اداري جديد دامپزشكي شرايط و زمينه مناسب براي خدمتگزاري به مردم كاملا مهياست و همه همكاران ما بايد از فرصت‌هاي موجود براي خدمت رساني كه بدون شك رضايت الهي را در پي خواهد داشت استفاده كنند.

بكارگيري پرسنل بيشتر در دبيرخانه براي پاسخگويي ارباب رجوع از درخواستهاي مراجعه كنندگان بوده كه مدير كل دامپزشكي استان دستور پيگيري نمودند.  

  • کد خبر: ٥٨٣٣/
  • ١٦:٣٦ - 1397/11/15/
  • تعداد بازدید: 47
کلید واژه ها

خروج